Lördagen!

..Var helt grym!! I alla fall den mesta tiden. Jag och Linnea dansade så vi trodde att vi skulle drunkna i skummet. Åh, det var underbart, så lätt man kände sig och så man flög fram.. Haha jaja lite alkis varning där kanske. Oops. Men ibland är det helt enkelt hur jävla skönt som helst och lämna alla bekymmer och dränka sorgerna i sprit och goda vänners sällskap. Varje kväll? Ja tack! Ganska behövligt.

Efter den galna visiten på tranan blev det max, jag och Sara köpte med oss lite käk hem. Klarade oss från fula gubbar på hemvägen gjorde vi också, nice! Tog mig en värmande dusch innan jag la mig det var skönt! Man var ganska kall efter att ha gått hem i en kort blöt klänning..

Idag har jag jobbat för fulla muggar, var riktigt mycket att göra idag! Typ kö till dörren från klockan 12-19, hua mig! Men nu så är jag ledig i två dagar, efterlängtat!

Nu så ska jag hoppa in i duschen och göra hårinpackning och lägga en ansiktsmask, mm vad skönt det ska bli!

Ha det så bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0