Jag bara kände att jag var tvungen..

.. Att slå till på en t-shirt som jag hittade idag på Pepes! Har kikat på den ett tag och suktat men aldrig riktigti tyckt att det har varit läge för att slå till, så idag när jag och Jennifer var ner på stan en sväng så kikade jag på den på Jc igen tog den från hyllan kände på tyget och kände att jag ville ha den! Men jag hängde upp den igen på väggen och gick vidare, när vi kom in till Pepes kikade jag lite halvhjärtat igenom plaggen på reastället. Till min stora förvåning hänger där just denna t-shirt i min storlek och det var den sista som fanns kvar! Åh ibland har jag faktiskt tur! Så jag fick med mig en t-shirt hem i alla fall. Inte direkt någon stor investering men jag gillade den :)


Here it is!




På vägen hem åkte vi in på hemköp och köpte lite frukt, ananas och choklad och myste ner i soffan till en Beckfilm när vi kom hem. Mys mys!


..Nu ska jag mysa ner i hamocken till twilightboken, underbart!


P.S : Johanna, muslibrödet finns vid brödet på mataffärerna, på hemköp ligger de vid brödhyllan och på Ica kvantum ligger de lite avsides vid brödet. Lättare att hitta det på hemköp alltså. Nu vet du ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0