Hard work work!

Har jobbat nu två dagar i rad, bara de sista två kvar nu i helgen sen är jag ledig måndag och tisdag, ska bli underbart skönt! Var ganska mycket idag att stå i.

Imorgon blir det skumparty för hels slanten, jag jobbar ju till kl 20 först, så jag får köra min vanliga metod, skynda skynda skynda!!!

Har fått min mobil nu också och den funkar jätte bra! Är jätte nöjd med den :)

..Nej nu måste jag fundera ut vad jag ska ha på mig imorgon kväll och läsa lite i boken, mmm jag är fast! Läser långt in på nätterna!



.. Haha Anja är så söt. Vi sprang precis runt i huset och letade efter henne jag, mamma och pappa. Ropade för fullt men hon kom aldrig (hon kommer alltid när man ropar) vi blev lite småtthysteriska och trodde att hon var ute någonstanns, kikade ut men såg henne inte. Ropade och letade inne igen, då hittade pappa henne, då hade den lilla plutten gjort kväller och gosat ner sig i mamma och pappas säng på övervåningen, där låg hon och sussade för fullt. Lilla snutten våran ♥


Anja.








"Du är den enda som någonsin rört vid mitt härta, det kommer alltid att tillhöra dig.."


Kommentarer
Postat av: Almén

Hahah, Anja då! :P

2009-07-17 @ 23:52:18
URL: http://johannaemeliealmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0