Godkväll!

..Jahapp då var de dagen över också, det är läskigt hur fort dagarna går! Jag som knappt hunnit med så mycket idag..

-Dammsugit och städat rummet
-Färgat ögonfransarna
-Tagit en promenad med Anja och Johanna
-Åkt ner till stan och hämtat farmor
-Kikat på två beckfilmer


..Okej jag har väl hunnit med en del ändå. Fick åka ner till stan för någon timme sedan och hämta farmor som varit där med faster och kusinerna. Philip har åkt på skatehallen idag och olyckligtvis ramlat och fått armbågen ur led, så de är påväg till Gävle sjukhus nu där han ska sövas och en ortoped ska fixa till den.. Usch stackarn! Hoppas att allt går bra!



Nu längtar jag helt sjukt mycket tills på lördag, alltså nästa lördag. Johanna fyller år på fredag och lördagen ska vi fira henne med dunder och brak! Synd att man jobbar på söndag bara, så lite koll på mig själv för jag ha. Men det brukar inte vara några problmen faktiskt, jag är ju en duktig flicka :)

..Nu ska jag nog t mig en kopp te och kanske en smörgås. Skulle sitta fint, läsa lite i boken också. Har ju inte så mycket att kika på på nätet nu längre när jag har bestämt mig för att spara pengar.. Vilket betyder no nelly.com no hm.com osv osv.. Men det kommer det att vara värt när jag ligger där i solstolen på Rhodos med en kall läskande drink i handen och spanar ut över havet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0