Ganska roligt missförstånd.

Haha det var så roligt igår kväll när jag Jennifer och Philip satt här hemma i soffan och kikade på tv på Sex education. På programmet visade de närbilder på könsorgan med olika könsskjudomar, det dök då upp ett underliv i närbild som hade klamydia (alltså det syntes inga symptom), då utbrast Philip 12år äcklat "Uääh vad är det där? Ett rövhål?!" Haha, jag och Jennifer fick oss ett gott skratt. Jahapp, då vet man alltså vad man liknar där nere då, det var ju roligt att veta!

..Nu alldeles strax ska vi bege oss ner på stan, jag mamma Jennifer och faster. Vi tänkte trotsa regnvädret och kika lite i affärerna istället.



Usch det är hemskt vad man tappar lusten till att göra saker när det är sånt här skitväder.. När man börjar jobba nästa vecka kommer väl solen antar jag.. SUCK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0