Fint under..

Är det något jag verkligen gillar och måste ha nytt hela tiden så är det underkläder! Hur fräsch och fin känner man sig inte när man har köpt ett nytt underklädesset och sätter på sig efter en lång härlig dusch? Det roligaste med att vara tjej är ju att det finns så mycket fina underkläder att välja mellan, killar har ju inte så mycket att välja på.. Det är som en hel djungel av spets, paljetter, siden, bomull, volanger..  Suck, Jag skulle kunna spendera en förmögenhet på underkläder!!

Satt och kikade lite på internet alldeles nyss efter just underkläder och hittade några godbitar! Har dock inte beställt något då jag som sagt sparar pengar till lördag! Då blir det underklädesshopping (även fast jag egentligen inte behöver några fler.. Men man kan aldrig få för mycket av.. Något man gillar?)


Brun balconette bh 499 kr La redoute
Gammelrosa push up med bruna detaljer 149 kr Haléns
Ljusblå push up 79.50 (rea) HM
Ljusrosa push up med vit spets 149 kr Ellos
Svart push up 39.50 (rea) HM


Lingeries are a girl's best friend? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0