Don't worry, be happy!

Jaja jag får väl dra på smilbandet ändå.. Det är ju ingen brådska med mobilen faktiskt..

Ska hoppa in i duschen nu och göra mig iordning lite inför eftermiddagen. Ska iväg och spela bilbingo som sagt. Hihi, hoppas jag vinner något stort! Carola vinner väl antar jag, den lilla bingoberran! Efteråt följer Carola med hit och sussar här skulle jag tro i alla fall? Om det nu blir så så ska jag försöka få henne att titta på twilight, hon har ju inte sett den! Själv såg jag den senast igår, självklart kunde vi flickor inte hålla oss från att kika på Rob Pattinson och dregla lite extra. Jo faktiskt, det blir så att man kollar på filmen ibland enbart bara för att få se honom. Mums!


Fika på stan med flickornaigår. En latte och en tobleronemazarin, Krokanen lär lätt ha den godaste latten i Bollnäs i alla fall! I åhléns påsen som skymtar i bakgrunden ligger inget annat än den trdje twilight boken! Weei!


Johanna och Linnea :)


..Och Johanna :) Sara var också med men lyckades inte få någon bild på henne. Det är i alla fall hennes smörgås som skymtar i nederdelen av bilden :P





Kanske kanske kanske så kommer jag få ett datum att hålla mig efter eller till i höst. Ett datum eller snarare en dag som jag har längtat efter, som jag har tänkt igenom länge nu. Jag vill nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0