De é sommar!

.. Tog mitt första dopp idag! Bättre sent än aldrig, tog bilen till Orbaden med Johanna, riktigt skönt att ligga och ta det lugnt och svalka sig emellanåt. Lite senare kom Johanna och Rose-Marie och sällskapade, riktigt trevligt! Blev alltså en lång härlig dag på stranden för vår del, det var behövligt.

..Imorgon måste jag komma ihåg att ringa och boka biljetter till Götet i September, det är sista bokningsdagen imorgon (ute i sista sekund som vanligt). Så glömmer jag bort det då så ligger jag kanske inte så bra till.. Ska iväg och ta prover också, usch. Efteråt blir det i alla fall fika på stan en sväng och kika runt lite, ska hålla hårt i plånboken då jag såklart sparar tills helgen då det blir Stockholms-shopping! Wei ser verkligen fram emot det!

..Just nu sitter jag och smuttar på lite kaffe och väntar på att Harpers's island ska börja. Det är någon thriller/skräck serie som har börjat gått på 4an om kvällarna, det är typ bara DÖDA DÖDA DÖDA som gäller i den så njaa inte riktigt min stil, det honner liksom knappt bli spännande innan blodet sprutar.. Det är ju spänningen och de kalla kårarna man är ute efter!

Brände mig riktigt ordentligt idag, solade ju bara ryggen borta i Borlänge så jag var ju vit som ett lik på magen, vilket jag tänkte att jag skulle ta igen  idag då. Så låg man där i solen och tyckte att det aldrig hände något, fuskade lite med att smörja in sig och sen när man åker hem och ställer sig i badrumsspegeln så ser man ut som ett rödljus ungefär.. Typiskt! Har dränkt in mig med aftersun och aloevera gel så hoppas att det lägger sig lite och går över till det bruna hållet..

Anja glassar även hon i solen!


Johanna på Orbaden!


Andersson gillade vädret.


Mys!



Kommentarer
Postat av: muumrik

hahha, jävla bränna man har då..där måste du se brännan efter tublinnet iaf :p vad händer i götet i september fresten? :)

2009-07-02 @ 18:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0