Ångest..

..Ja nu har höstdepressionen kommit.. Med blandade inslag. På ett sätt känns det konstigt nog lite småmysigt med tanke på alla myskvällar när det är mörkt utanför fönstret och man har tänt doftljus inomhus och kikar på någon bra film. Samtidigt känns det piss när allt mörker kommer! Då hinner man ju knappt komma hem från skolan så är det mörkt igen liksom, usch!!!

..Kom precis in efter en kvällspromenad med Johanna nu (dagens andra promenad ett plus i kanten för mig!). Funderar på att ta en dusch och krypa in i morgonrocken som har legat inpackad längst in i garderoben hela sommaren och sätta mig med en kopp te i soffan och njuta lite av den lediga kvällen. Måste snart lägga mig så man inte är så trött imorgon. Så får det bli!

..Måste in och göra ett akutköp imorgon innan jobbet föresten! Min deodorant är slut och har varit det i typ några dagar nu! AKUUT! Den jag använder är bara bäst bäst bäst, helt klaty bäst. Köper alltid barnängens aloe vera yoghurt deo, den är super!


Den gröna använder jag med aloe vera i perfekt när man är nyrakad under armarna och vill slippa den svidande känslan! Bäst i test, jo där ser ni minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0