Trissvinnare!!

Haha ja det är precis vad jag är, vann precis 25 kronor! Det hörrni är stor tur det om man heter Petra Nilsson, jag har nämligen ALDRIG tur i spel. Haha men rik blev jag väl kanske inte direkt, men rikare! Ha!

Idag blev jag bjuden på fika på stan av käraste, goaste och underbaraste Gabbe! En chailatte och en chokladboll (Hehe, ibland får man faktiskt synda mitt i veckan) , blev det för mig! Smarrigt. Gabbe den lilla lyxätaren tog sig en stor räksmörgås. Det såg väldigt gott ut, jag har faktiskt ärligt talat aldrig smakat en räksmörgås, är inte så jätte mycket för räkor, fast jag tror att det bara är nått som jag själv har intalat mig på något konstigt sätt för när jag väl äter det så är det super gott! År 2009 får bli min räkmackedebut!

Ikväll får det nog blir lite "slömattepluggande", imorgon har man hål i fem timmar så då blir det antagligen lite övningskörning med pappsen, det hinner ju alltid bli så mörkt om man ska köra först när man kommer hem från skolan! Ååh vad jag bara vill kunna slänga skylten "ÖVNINGSKÖR" åt helvete nu och dra på hög musik och bara köra iväg med kortet i handen!!!

Oops, nu fick jag precis mail från Nelly.. Hoppas det inte är nått erbjudande im fri frakt eller nått, jag vill kunna spara pengarna nu tills jag ska till Gävle nästa måndag! 

Köpte föresten en ny mascara idag på apoteket, vilket då också var ytterst nödfall eftersom att det kliar ibland av den som jag använder nu, så jag misstänker att jag är lite känslig mot just mascaror.. Hoppas denna funkar bättre!


Mascara för känsliga ögon (innehåller ingen parfym eller konstiga ingredienser). Finns på apoteket för 109 kr.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0