Tisdag!

Oj vad fort det går nu! Om två dagar börjar skolan igen!! Lovet har ju bara börjat känns det som. Lite skönt ska det bli att komma in i rutinerna igen, men jag kommer verkligen att sakna alla långa slöa dagar man har haft och njutit av i nästan tre veckor nu.

Igår var vi som sagt till Gävle en sväng, riktigt lyckat och trevligt var det! Jag gjörde världens fynd inne på HM, den där rosa velourdressen med Betty Boop på som jag har lagt ut en bild på, en sådan fast en svart med Mimmi på hittade jag! Billig som attans och skön som satan! Den myser jag runt i nu om dagarna. Köpte även Hello Kitty läpglanset som jag skyltade om, tre stycken minituber för - hör och häpna- 39kr!! Ett nytt roughe och en borste till köpte jag också, likaså en tröja på Gina Tricot.

Nu har jag inte så mycket för mig, hade tänkt plugga idag men jag är ju som jag är, tar tag i allt i sista minuten. Så jag får väl sitta imorgonkväll. Kul!

Snart så kommer Johannes förbi och sedan blir det tacogratäng till middag, mums!



 
Johannes och jag i skolan. På torsdag är man tillbaka där också..

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Om någon månad är det 1 år sedan jag knäppte detta kort :P

2009-01-06 @ 22:30:20
Postat av: kristin

tänk att skolan börjar igen, jag vill ha lov! :)

2009-01-06 @ 22:50:04
URL: http://kristinandersson.blogg.se/
Postat av: Petra

Jaa det är helt sjukt hur fort tiden går hörrni!

2009-01-07 @ 16:00:09
URL: http://petramariannenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0