Tid för stress!

Och ändå så kan jag aldrig komma igång med plugget! Det är så lugnt och trivsamt när man kommer hem och tänder ljus och pyser ner i mjukisdressen så att man glömmer bort allt som har med plugget att göra, man tänker att "men så farligt är det ju inte", sen näösta dag i skolan så blir man påmind och inser att provet på torsdag och fredag inte kommer att flytta sig utan att det är ganska stor tid för att börja plugga till det! Hur många gånger jag än har lovat mig själv att ta tag med saker i tid så händer det ingenting! Det är väl bara att inse att det är sån jag är. Jag har väl "genen" antar jag..

Var iväg och klippte mig idag! Jätte skönt, senast jag klippte mig var ju i Juli! Håret har tyngts ner så länge nu så det har legat platt och livlöst i flera månader! Nu är det uppklippt och fräscht! - och plånboken tom..

Nej nu ska jag faktiskt sätta igång med pluggandet, man måste ju komma nån vart! Har ju talet att skriva på tills på torsdag också! Jag som tyckte att allt skulle bli så lugnt och skönt nu när man slipper plugga på körkortsteorin. Tur att jag är klar med den nu och att jag gjorde undan det under de första veckorna efter jullovet, hade jag haft den också nu så hade det varit totalt kaos!

Back to chemistry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0