Slö söndag!

Ja det kan man verkligen kalla det för. Har inte gått ut på hela dagen! Det är väl kanske inte så positivt då, har ganska ont i huvudet och brist på friskluft kan man ju säga. Hör och häpna! Jag har faktiskt pluggat lite idag, öppnat och slagit igen kemiboken sen har jag läst lite i körkortsboken också, eller vänta nu.. Var det igår? Vilken koll man har nu när det är lov..

Just nu sitter jag bara och väntar på att morgondagen ska komma. kl 8.48 går tåget mot Gävle!

Nu ska jag få lite hjälp av Peter och installera Sims 2 apartment life! Det ni, hoppas jag inte blir beroende igen, det är ju som en drog ett nyss sims spel!

Nej nu blir det kaffe!


Ha det så bra så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0