Slappdag!

Ååh vad skönt jag kom till skolan i morse med en positiv inställning då dagen skulle bli relatvit lugn och skön. Jag skulle ju bara ha tre lektioner. Lyckligtvis hade jag bara två så efter att ha börjat kl 10 så fick jag åka hem igen kl 12! Det var skönt! Så nu är jag hemma igen, funderar lite på vad man skulle kunna hitta på. Jag vill ju inte ta tag i plugget direkt! Jag som hade tänkt myst ner till ett nytt avsnitt av One tree hill men till min stora besvikelse så finns inte avsnitt 16 att ladda ner ännu, konsigt. Det brukar ju komma ut på tisdagar! Aja, jag får väl göra nått annat då..

Jag älskar att säga det: Imorgon är det fredag!!!! Ååh så underbart, inte för att jag har slitit och vart i skolna hela veckan då, men att vara sjuk tär faktiskt på krafterna det med. Så att få helg nu ska bli underbart! Ska träffa flickorna både i morgon och på lördagkväll. På lördag är det ju körlslaget och då måste vi ju vara trogna tittare och rösta på TEAM HANNA!! Så är ni osäkra på vem ni ska rösta på så lägg en röst på Hanna!!Nu tar vi hem detta Bollnäs! En riktigt myshelg är jag laddad för.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0