Skola en lördag.

Nu sitter man och myser i morgonrocken, ska snart hoppa in i duschen och göra mig i ordning för en kort kort skoldag. Ska visa upp Naturvetenskapliga programmet idag och förhoppningsvis värva några 93:er till hösten! Jag hamnade i biologigruppen så vi ska visa en labb om cellens delar. Synd bara att vi gjorde den labben när jag gick i ettan, början av ettan till och med! Sen är jag osäker om om jag överhuvudtaget var med den gången. Haha, det bådar inte gott. Vi får iallfall en drickyoghurt och en smörgås, det var väl generöst! Sen företsen så är vi ju lediga hela måndag också!

Efteråt blir det en liten åktur med flickorna! Ska ta en fika någonstanns också. För mig blir det säkerligen en chailatte. Har så ont i halsen nu, och täpp är jag med! Usch, nu börjar man väl bli sjuk antar jag..

Nej nu måste jag sätta igång så att jag kommer iväg sen!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0