Sjukling.

Idag igen, nej usch vad tråkigt detta börjar bli nu! Nu ska jag bestämma mig för att bli frisk, så deså! Är man inställd på det till tusen så borde ju kroppen vänja sig, HA! Just därför ska jag skirva på mitt tal nu som jag ska hålla imorgon, det är inte klart ännu, oops. Lägger jag på en rem nu så blir det snart klart i alla fall!

Fick kappan idag som jag beställde! Ååh så skön den var, blev förvånad först över materialet, det är nog ingen kappa man kan ha i nått regnväder eller så.. Jag får börja med att alltid ha ett paraply i väskan helt enkelt. Lite surt eftersom att jag hade tänkt börja använda den så snart som möjligt men det kommer nog inte vädret att tillåta fören i april. Tråkigt. Jag som vill använda allt så fort jag har köpt det, annars hinner man ju tröttna på grejerna..

Ett stort GRATTIS till Emma som fick körkortet idag!!!!!! Shiit vad kul! Nu kan va åka ikapp på hertsjö-rakan! Haha.


Nej plugg om sagt. Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0