Nyårsfirandet!

..Började med en snabb med mycket god middag här hemma, potatisgratäng och fläskfilé. Typiskt nyårsmåltid i detta hus! Själva nyårsfesten höll rum i Växbo. Där var det en massa trevligheter på listan som skulle göras under kvällens gång, ABBA singstar, bada i tunna och lite spel såklart. Själv hade jag inte med mig några badkläder, tänkte att jag inte skulle bada nått, man hade ju liksom klätt upp sig, fixat håret och var smkinkad och allt det ville man ju inte förstöra och gå sunkig sen resten av kvällen.. Men det blev så att jag badade ändå. Det såg ju så varmt och mysigt ut där i tunnan!
I tunnan skålade vi även in det nya året! Tack alla som var med under kvällen, jag hade det iallafall jätte trevligt!

Just nu ska jag alldeles strax äta lite frukost sedan kommer bror min och hämtar mig för att skjutsa ner mig in till stan, har körlektion nu på förmiddagen. Min sista!

Jaa så nu är det alltså 2009, undrar jag hur detta året kommer att bli, vad kommer man att tänka på detta års nyårsafton? Kommer jag att göra något jag ångrar? Kommer jag åstadkomma något fantastiskt? Kommer jag att vara ledsen? Kommer jag att vara lycklig? Antagligen kommer man att hinna med en hel del under året. Jag vet bara inte varför jag alltid har sådan ångest när det är nytt år, det ska ju hända roliga saker det här året!

*Jag fyller 18 (om 6 dagar)
*Jag tar körkort (Inom mycket kort)
*Mina flickor fyller 18 (Vilket kommer att innebära mycket festande detta år!)
*Jag slutar 2an och börjar 3an! (Roligt att börja med projektarbetet!)
*Kusin tar studenten, så det bli bal och studentfirande!
*Jag ska sommarjobba..
*För jag vill kunna köpa en hund till hösten!!






Halva Jens till vänster, Modd, Johannes (Lägg märke till min pojkväns fluffperuk!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0