Nötande..

Ja nu sitter jag och nöter lite och läser i körkortsboken, och det är så konstigt för jag tycker att jag kan allt i den men det är så himla konstiga frågor på "träningsprogramet" som jag brukar köra på trafikskolan. Jag hoppas att själva uppskrivningsprovet utgår mest från körkortsboken..

Kom hem från en långpromenad med vovven för en stund sedan. Gick över isen en sväng, det är riktigt mysigt att gå ute nu faktiskt men riktigt kallt var det nästan -10!! Så det bet rejält i kinderna efter ett tag. Hälsade på farmor på tillbakavägen. Hon har blivit så dålig att gå nu för hon har fått ont i knäna så jag hjälpte henne med att hänga lite tvätt.

Igårkväll hade jag en sådan otroligt långtråkig och rastlös kväll så jag höll bokstavligen på att gå under! Ikväll ska det inte bli en repris på gårdagen! Blev jätte sugen på att åka till Gävle idag men så blev inte fallet. Hade varit skönt att åka iväg lite om så bara för en dag. Skolan börjar ju snart igen och då kommer man knappast ha tid över, speciellt inte de första veckorna när jag håller på med körkortet för fullt också, sen ska vi börja skriva tal på retoriken som vi ska hålla sen, och det blir nått nytt och det lär inte vara lätt att skriva ett intressant tal som folk ska orka lyssna på i en kvart/halvtimme eller så men det ska bli roligt att lära sig!

Ikväll blir det ju körslaget igen så rösta på Bollnäs vettja!! Det ska iallafall jag göra.

Nej nu ska jag gå upp och se hur det går för pappa med kinagrytan, ååh det är så himla gott!




Ha en trevlig lördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0