När man trodde att man hade klarat sig..

Då blir man självklart förkyld och får halsont. Så himla typiskt, jag är väl fortfarande i början av själva förkylningsstadiet så det lär väl knappast bli bättre de följande dagarna. Bara inte det sätter sig på bindväven och lederna!

Har precis kikat klart på de delar som finns upplagda på svt av dramaserien "De halvt dolda". Riktigt bra serie faktiskt, kanske inte nått som man kollar på med snacks en fredagkväll, men den var väldigt stark och full av budskap. En tankeställare.

Imorgon blir det Gävle med mamma. Ska kika runt lite i affärer och äta lite oså. Mysigt!

Det känns så oant nu när man inte längre har en sån där tung sten i bröstet och ett högt tryck över axlarna om allt teoriplugg och hur mycket man vill klara skrivning och uppkörning. Nu har jag allt det där gjort! Nu har jag mitt körkort som jag ska ha hela livet- förhoppningsvis! Skönt så in i bomben! No more Driver, no more trafikantkunskap, no more ligga uppe hel natten och oroa sig för kör/skrivprov. Ååh! Måste in på Driver imorgon och tacka min körlärare för allt, skriva en radda i gästboken måste jag också göra!

Kommer ihåg när jag brukade sitta och läsa i den när man väntade på körlektion, man läste alla lyckliga meningar som folk hade skrivit "YEES jag klarade det!" och man undrade när man själv skulle få skriva samma sak. Imorgon ska jag skriva min mening i gästboken!

Nu har jag kommit in i en sån där, "GudVadTråkigtJagHarNuSöndagsÅngest", men man är ju ledig från skolan imorgion så man borde ju inte känna det där! Undrar jag vad man ska hitta på.. Tittat på film och tv har jag gjort hela morgonen, spela sims-Nääe, jag har nog nött ut det för några veckor framåt nu faktiskt. Jag orkar inte göra nått drastiskt heller eftersom att man är lite små hängig av förkylningen. Plugga- Nja, usch det orkar jag verkligen inte..

Jag hittar väl på nått! Ingen tröst shopping på nätet ska det bli iallfall så deså!

Varmt honungsvatten är min last just nu!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Annars kan du ju komma hem till mig och plugga matte inför provet :P

2009-01-18 @ 14:35:16
Postat av: Anonym

Haha jadu Gabbe det skulle verkligen behövas! Fast frågan är om jag kommer til skolan på tisdag. Får se hur jag är i förkylningen :P

2009-01-18 @ 14:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0