Lördagspromenad!

Äntligen har man tid att ta sig en promenad! Man hinner ju aldrig göra det under veckorna, usch vad deprimerande. Man är nästan inne dygnet runt. Inte så konstigt att man får ont i huvudet. Nej nu vill jag ha de ljusa kvällarna och nätterna här, då det känns som att kvällen aldrig riktigt börjar! Sommarnätter, ååh!

Nu ska jag ta mig en promenad med Sara, Anja får även hon följa med såklart.

Idag är en speciell dag. I 1.5 år har nu jag och Johannes gått hand i hand. Sjukt var tiden har gått fort, samtidigt känns det som att det alltid har varit vi. På ett bra sätt! För varje dag som går så älskar jag honom bara mer och mer! Du är allt älskling!



Jag och Johannes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0