Ljuva fredagar!

Fredagkvällar måste vara det absolut bästa som finns. Då har helgen inte börjat ännu, eller jo på sätt och vis men man har fortfarande en hel lördag och söndag att se fram emot. Så ikväll ska jag hålla mig vaken och njuta lite extra länge. Har precis gjort kväller (dvs borstat tänderna och tvättat ansiktet och bytt om till pyjamas= en stor t-shirt). Min förkylning börjar även att lägga sig mer och mer vilket är väldigt skönt! Äntligen har man fått tillbaka de där energikickarna! Flickorna åkte för nån timme sedan, vi har myst hela kvällen, kikat på film, tecknade Anastasia (min favvofilm när jag var liten), sedan satt vi och snackade bara att busade lite!

Imorgon blir det körslaget!! Då håller vi hus i Rengsjö hos Andersson, ska bli mycket trevligt och ack så spännande! HEJA BOLLNÄS!

Imorgon ska jag ta mig en promenad hade jag tänkt, sedan blir det att göra undan lite plugg (suck). Någon gång under helgen så måste det ju ändå göras..

Söndag=IKEA!!


Linnea, Sara och jag busar lite.


Bebisen och jag busade lite efter att gästerna gått, tänk att en toffel kan vara så rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0