Helgen!

Helgen har inneburit en massa trevligt och lite mindre trevliga saker. Förkylningen har suttit i men febern har släppt, skönt! I lördags så åkte jag, mamma och pappa till Vallsta för att fira Johannes. Där bjöds det på en massa gott! Körslaget kikade vi på också såklart, och ack så bra att vi har fått till FINAL! Jätte roligt verkligen! Nu gäller det att rösta som tusan nästa lördag! Efter körslaget drog vi vidare ett gäng till Arbrå på förfest innan tranan. Väl inne på tranan hade vi det jätte trevligt, skapligt med folk och trevligt sällskap! En lyckad kväll med andra ord. Runt fyra tiden var vi tillbaka i Vallsta igen för att sussa ner i en varm och gosig säng. Hua mig vad kallt det var där ett tag!

Idag mådde man förvånansvärt väldigt bra, jag som alltid brukar bli bakis, men inte denna gången inte, som tur var! Är även stolt över mig själv som höll en jämn nivå genom hela kvällen, ha! Inga minnesluckor här inte! Annars har det bara varit en riktig degdag, bara tagit det lilla lugna och bara varit. Skönt det också. Synd bara att man fick sota för att man bar pumps igår kväll ett tag utomhus. Förkylningen och svullnaden i halsen har kommit tillbaka en aning. Ska nog försöka ta mig till skolan imorgon i alla fall. Ni får skylla er själva om ni blir smittade, ha ha.

Nu är det i alla fall halvt bestämt att vi ska till fjällen den trettonde februari. (Säger halvt bestämt ifall att det skulle bli nått hinder) Ska bli grymt skönt och mysigt att komma bort lite och bara njuta en helg tillsammans med flickorna. Vi har planerat helgen lite grann och än så länge ser det ut såhär: Vi åker på fredagmorgon (tar ledigt från skolan, weei!) Fredag den trettonde ha ha yippe kul när man såg det, eftersom att jag ska köra.. Haha. Ni åker på egen risk tjejer! På frdagen blir det skidåkning på kvällen, efter det blir det fest. Bakislördagen kommer att bestå av fjällpromenader och mys, kanske lite skridskoåkning också. På kvällen ska vi göra en dundermiddag och äta oss feta. Söndag åker vi hem till Bollnäs igen, om vi tar oss fram från början då vill säga. Haha jag är verkligen dålig på att hitta och liknande när jag kör bil. Sara ska vara min kartläsare i framsätet! Hur som helst så är jag säker på att det kommer att bli en trevlig helg som jag sent kommer att glömma!

Just nu är jag hemma i finnfara och firar broder som fyller år idag, grattis till honom! Johannes åkte tillbaka till Stockholm idag så nu ser man inte honom på ett tag heller. Blä!

Aja nu ska jag slita mig!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0