Heja team Hanna!

Ikväll är det dags för körslaget igen och självklart kommer rösterna att gå till team Hanna! Go Bollnäs! Jag röstar faktiskt inte endast för att dom är härifrån utan även för att dom har talang så deså!

Nu sitter jag och smaskar på lite lördagsgodis. Måste ju fira dagen efter liksom!

Fick precis ett paket av tommy, peter och Monica nu, en rosa rattmuff och ett par rosa tärningar! As coola! Haha. Jag som pratade om en rattmuff igår för att ratten var så kall att hålla i när bilen hade stått stilla ett tag. Helt perfekt!

Ikväll är det koktkött, potatis och pepparrotssås här hemma, det värsta jag vet! Jag får rysningar av bara lukten! Så jag själv ska äta lövbiff, hasselbackspotatis och bea. Mycket godare!

Idag efter plugget tog vi en fika på NK, mycket trevligt! Så skönt att bara sitta och ta det lugnt och snacka en massa.

Ikväll blir det mys hemma hos Sara!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0