Fredag!

Vanligtvis brukar jag dansa runt på fredagar och vara så stolt och glad över att jag klarat av veckan och at helgen är kommen! Den känslan saknar jag idag, att vaar sjuk är inget vidare. Ibland så brukar jag önska när jag är i skolan och har mycket att göra att jag ska bli sjuk och får ligga hemma och mysa framför tvn, men när man väl är sjuk så är man hellre i skolan. Faktiskt! Nu har jag även börjat tappat lukt och smak, vilket är så himla typiskt nu när helgens smaskigheter snart är här, ikväll ska vi äta pizzabullar och fruktsallad med vit choklad till efterrätt. Imorgon är man bjuden på kalas och på söndag fyller broder år så då blir det ju en hel del då också. Typiskt! Det känns ju lite onödigt att sitta och smälla i sig en massa tårta, kakor och andra onyttigheter när man ändå inte känner någon smak och kan njuta av det.

Sen hade jag ju tänkt att jag skulle plugga undan lite också nu när jag ändå är sjuk och är hemma liksom men orken är ju som bortblåst! Man orkar ju ingenting, nej nu får den här förkylningen och febern dra åt skogen!

Är så sjukt sugen på att färga håret och köpa in lite nytt i garderoben nu!

Nej nu ska jag gå och rädda vovvsingen från dammsugaren, hennes värsta fiende. Blir alltid så sur och hoppar på den och morrar när mamma sätter igång den!

Ciao!

 
Jag och Anja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0