Frånvarande!

.. Oj vad frånvarande jag har varit nu i några dagar. Det har hänt så mycket så jag har inte hunnit sätta mig ner och skriva! Jaa nu är man 18 då alltså, var iväg och fixade VISA kort i fredags! Haha. Det var nästan det jag längtade mest till! Sen blev jag ju ännu gladare då jag upptäckte att det var helt gratis då man är student, lucky me!

I torsdags -den stora dagen- hade jag lite gäster här på smörgåstårta och fika. I fredags kom flickorna hit och myste. Igår var jag ut på krogen med kusin och ett gäng till, mycket trevligt hade vi det! Träffade på en massa gammla kompisar!

Helgen har även gått åt till att plugga körkortsteori. Det har gått oförväntat bra faktiskt! Nu är det bara att köra på som vanligt fram till den stora dagen kommer! Gud vad jag vill ha mitt körkort NU!



Bjuder på en bild från Tranan igår, jag och kusin Johanna inne på "damrummet". Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0