Fraktfritt!



Joco silk result 139 kr.

Läste om denna fönlotion i en hårtidning när jag satt och väntade hos frissan senast. Jag har problem med att mitt hår lätt blir så slitet när jag fönar det (vilket jag gör efter varje hårtvätt). Denna fönlotion skyddar håret mot värmen från fön, plattång, locktång och gör håret mjukt och glänsande. Har inte hunnit provat den själv ännu men ska göra det så snart som möjligt!

Föresten visste ni att baresso.se alltid har fraktfritt? Super! Där säljs nämligen hur många olika hårprodukter som helst, ska beställa denna därifrån inom kort!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Din hårprodukts samling förökar sig ;P

2009-01-28 @ 19:13:08
Postat av: Anonym

Haha jaa det gör nog det snart ;) Men först ska jag använda slut på det jag har :)

2009-01-28 @ 20:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0