Den omtalde spikmattan!

Ja igår provade jag mammas spikmatta innan jag gick och la mig, den ska tydligen hjälpa om man har svårt att sova. Ärligt talat trodde jag inte att den skulle få mig att somna snabbt, men det var faktiskt skön att ligga på efter någon minut då man vant sig vid smärtan, och ja jag somnade faktiskt som en stock efteråt! Jag kände mig hur pigg som helst men jag somnade direkt! Hur skönt som helst, jag som alltid brukar få ligga och filosofiera i flera timmar innan jag somnar om kvällarna!

Nu blir det lite pluggande, ska börja på mitt tal om tillsatser i maten som jag ska hålla på retoriken nästa torsdag! Spännande! Lånade hem boken "Äkta vara" av Mats erik Nilsson idag, jag kommer att utgå från hans böcker i talet nämligen. Nej nu måste jag sätta igång så det blir nått av det hela!



 Spikmatta eller "Shakti matta" från Hälso kraft ca pris 680 kr.

Kommentarer
Postat av: Johanna

men fan vad dyrt :O då kan man ju hellre göra en egen, ta en bred planka och spika i småspik underifrån!!

2009-01-15 @ 19:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0