Äntligen körkort!!

Ja nu hörrni har Petra Nilsson äntligen fått körkortet i handen!!!! Nu kan jag sticka när jag vill, vart jag vill och helt utan nån som sittar i framsätet och säger åt mig hur jag ska göra och när! Så himla underbart! Har precis bränt ut en skiva som jag ska dunka på imorgon när jag tar bilen in till skolan (ja vi ska faktiskt till skolan imorgon, vi har öppet hus på Torsberg). Efter skolan blir det att sticka ut och käka nånstanns med Andersson och antagligen några fler! Hur trevligt och underbart som helst.

Gissa om jag var nervös idag, jag skakade och stammade (okej kanske inte riktigt stammade). Jag var så himla nervös och stört säker på att jag skulle faila. Men jag klarade det!!! Även fast jag hade "Kugg Berit" som dom tydligen kallade henne. Haha.

Ett stort grattis till mig själv som stod ut dessa månader med körningar, teoriplugg och plugget på plugglinjen (natur) HA HA, I MADE IT!!



Ciao!


Kommentarer
Postat av: JOhanna

UNDERBART PETRA :D tröttnar aldrig på att säga grattis :D

2009-01-16 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0