Underkläder.

Det blev jobb idag ändå. Jobbade mellan 13.30-19.00. Så det blev ingen Disneykväll hos Linnea. Attans, jag får överatal dem att köra en gång till! Efter jobbet var jag lagomt trött och väldigt hungrig. Hade bara käkat frukost på hela dagen så jag tog bilen till ICA kvantum och köpte mig lite mums middag och lite snacks. Imorgon har jag hela dagen på mig att ägna åt mig själv, börjar jobba kl 01.00 och slutar kl 05.00 så det blir en sen natt kan man säga. Imorgon är jag även bjuden på smörgåstårta hos farmor som fyllde 84 år i veckan! 84 år men fortfarande på benen och pigg som en lärka. Då har man lyckats bra! (Farmor dricker bara röd mjölk. Kan det kanske vara nått bra tips för skelettet eller så?)

Hade tänkt kikat in på Lindex idag också då jag hade 30% på valfri vara där. Underkläder kan man ju bara inte ha för mycket av men eftersom att det blev jobb idag så hann jag aldrig in, sista dagen för användning av rabatten var ju idag så jag kikade runt lite på deras web shop när jag kom hem och hittade två godisbitar som jag klickade hem. Underkläder köper jag oftast på HM, köper jag det på lindex så blir det från märket Ella M, dom har super fina och bra kvalité på sina underkläder. Ett litet minus för den långa leveranstiden på lindex web shop. 7 dagar skulle det ta..


BH från Ella M 199 kr
Trosor från Ella M 99 kr


Nu blir det mys framför tvn! Ha en härlig fredagkväll allihopa!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: johanna stekpanna

klart vi gör om disneykvällen, vi såg inte ens en endaste disneyfilm så ;)

2009-03-01 @ 18:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0