Trötta fötter!

Ååh, nageltrång, tåpira och ömmande hälar. Det är vad jag får av mina fotbollsinneskor som jag jobbar i. Inte så bra skor att jobba i kanske, får nog beställa ett par specialare så jag står ut. Har precis kommti hem från jobbet nu, körigt idag kan jag ju säga. Det var full fart fram till 19.30 ungefär. Så nu sitter jag här lagomt svettig och luktar pommes och tvåsvett. Yiiha. En dusch och en liten mysstund i soffan skulle sitta fint nu.

Igår firade vi Sara. Vi träffades hemma hos henne och blev bjudna på smörgåstårta och kladdkaka. Sen blev det utgång för mig och Sara. Helt ok var det. Mycket roligt folk som var ute. Kvällen avslutades där dagen började: Max. Blev en tidig kväll för mig då jag skulle jobba idag.

Imorgon är jag ledig vilket ska bli väldigt skönt att kunna ta det lugnt en heldag. Får se om jag kanske raggar hit flickorna.
Duschen ropar!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0