Torsdagkväll.

Sicken latmaskedag det har blivit nu. Det var man fan värd! Har sovit, legat i soffan, kikat på film, suttit vid datorn, sovit ännu mer och bara latat mig! Var super trött idag efter inatt.


Detta var jag värd ikväll! Lite sportlovs mys.


Busade lite med Anja och hennes favoritboll.


Funderar nu på att
städa rummet lite. Bara så att jag slipper göra det imorgon eller så. Har ju inte hunnit pluggat nått idag heller. Som väntat. Kikade ju på filmen Curious case of Benjamin Button, ja somnade efter halva filmen, inte för att det var dålig eller så. Tvärtom den var helt ok, det vara bara jag som var helt slut. Lite seg var den ju när den närmade sig slutet. Nu hann jag ju inte se klart hela så ska försöka hinna med det imorgon eller så. Hua, ketchup har jag i håret också märkte jag nu. Blir nog en dusch!

Ska kika på familjen annorlunda också. Det är ju så himla roligt! Börjar verkligen att gilla tv4:s nya tjänst replay, tror jag den heter. Man kan kika på en massa olika programm där som man missat under veckan när man vill, helt gratis!

Gaah jag blir helt i extas!! Längtar så in i nordens till jag ska till Gävle med Linnea! Nu kan jag ju inte annat än att kika på internet efter saker jag ska kika efter! Har kommit på en del:

-Ett par svarta jeans
-Ett par vanliga blåa jeans
-En söt blus som jag spanat in på Gina
-Leggins
-Rengöringslotion (min favorit kommer från ACO)
-Någon kofta

Inget snålande med pengarna med andra ord! Hallå! Pengar är ju till för att spenderas!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0