Tisdag.

En dag närmare helgen! Wihoo. På lördag börjar ju tydligen melodifestvalen också, jag som alltid brukar märka av den där schlagerhysterin som alltid brukar sprida sig över sverige flera veckor innan starten, men inte i år! Jag har inte märkt, sett eller hört ett enda om melodifestivalen. Så det blev en överraskning. Som man alltid brukar säga: Det var ju roligare förr. Så var det faktiskt, när det var "okända" deltagare med och inte kändisar. Nya stjärnskott blev upptäckta och skådades. Det var medlodofestival det! Det var ju så Carola föddes..

Nu har jag precis kommit hem från skolan och blev något enormt sugen på en smörgås och ett glas obóy så jag tror det är precis vad jag ska ta mig nu. Eller kanske en kopp te. Det kanske hjälper en att få upp värmen, det är just nu -8 grader här hemma. I morse var det -23! Hua mig, rena rama istiden!

Fick min andra tidning från veckorevyn idag, jag fick två stycken gratis eftersom att jag svarade på någon undersökning på internet som kanske tog ca 5 minuter av mitt liv, så det var det helt klart värt! Jag tycker att veckorevyn är en väldigt bra tidning. Jätte bra tips och tester av olika produkter. Korsordet gillar jag också, det är ett roligt tidsfördriv. Ikväll är ett tidsfördriv det sista jag behöver, snarare ett tidsstannande. Har en del att göra med andra ord.

Nu ska jag ta mig min lilla fika och läsa nägra rader ur VR, det ska jag väl hinna unna mig denna eftermiddag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0