Tidig morgon.

Just nu sitter jag och väntar på min skjuts in till skolan. Dom blev lie sena (vilket jag även hade räknat med då jag gick upp senare) så passar på att kika runt lite på nätet. Fick turen att jobba ikväll så det kan bli sent, kanske även ska gå på bio ikväll! Wallander-Hämnden. Skulle vara jätte kul att se den, den börjar klockan 21 och jag slutar jobba kl 20 så vi får se hur jag beslutar mig för att göra. Det blir en ganska packad dag med fullt upp hela tiden i så fall.

Idag är i alla fall sista dagen!! För idag börjar sportlovet! Underbart skönt måste jag säga. Även om det kommer bli en del pluggande. Suck..

Slutar ganska tidigt idag i alla fall så jag får luncha på stan innan jag beger mig till jobbet. Får se om jag lyckas få med mig nån så slipper man sitta och häcka själv.

Naaw. Anja är så söt nu när hon ligger här bredvid i soffan och gosar med kuddarna, sötnosen min.


Här har ni Anja i egen hög person. Hon gillar att ligga på toppen av kuddberget och sova. Hon älskar verkligen gosiga kuddar. ibland börjar man faktiskt fundera om hon ens vet att hon är en hund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0