Tatuering.

Jo jag vet. Jag har tjatat om det länge och egentligen var det ju meningen att jag skulle göra den så fort jag fyllde arton. Men ni som lever som fattiga studenter förstår mig nog. Det är inte lätt att få ihop allt när man lever på drygt 1000 spänn i månaden. Nu har jag ju fixat extrajobb så nu har jag bestämt mig för att jag ska ta mig i kragen och ringa dit och beställa tid snart.

Jag blir helt galen!! Satt precis och läste en massa recensioner av folk som såg premiären av "Män som hatar kvinnor" igår. Majoriteten och då menar jag alla dom inlägg som jag läste, uttryckte sig som att det var den bästa svenska filmen de någonsin hade sett. Jag vill se den nu nu nu!!

Idag var Petra hurtigast än hurtigast på mattelektionen, IGEN! Hjälp, detta börjar ju gå framåt. Jag kom så hiskeligt mycket efter under tiden jag höll på med körkortet och sen blev jag sjuk. Nu börjar jag ta igen mig igen så nu jäklar!

Kikade på filmen "Småstadsliv" igår och jag kunde inte sluta skratta. För att man ska förstå humorn i den så borde man ju kanske vara härifrån men ack så pinsamt egentligen. Jag menar vi pratar ju långt ifrån så där brett här i Bollnäs. Undra vad folk får för uppfattning om oss när om ser filmen liksom. Men rolig som attans var den!

Nu ska det bli spännande att se om det blir utgång imorgon eller inte. Allt beror helt och hållet på Sara. Kul skulle det vara i alla fall. Att ha som en liten minilördag mitt i veckan. Vi får väl se hur det slutar. Frågan är vad man ska ha på sig som vanligt. Blir nog att jag har klänningen som jag beställde i leopard mönster. Bara det att mamma kommer bli heltokig när hon ser  att jag beställt kläder, "IGEN" som hon alltid säger. Pengar är ju till för att spenderas så deså! Föresten så gillade jag mitt horoskop starkt idag "du kan vara lite vidlyftig med dina pengar. Du har jobbat hårt för dina slantar -och de ska rulla!"

Nu ska jag ner till källaren bland allt damm och skräp. Måste hitta mina skridskor. Ska nämligen åka på idrotten imorgon. Får se hur det går!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0