Snorunge.

Usch vad snuvig man blir så fort man har vistats ute i bara 5 minuter. Urk! För en stund sedan kom jag hem från skolan så jag har hoppat i mina mjukiskläder och väntar just nu på maten. Usch jag vill inte men det känns som att jag borde räkna matte ikväll.

Såg på blogg.se: s startsida att Barbie fyller 50 år, jag trodde faktiskt att hon var mycket äldre. Men så var då inte fallet, kommer så väl ihåg när man lekte med det när man var liten. Det fanns ju så grymt mycket skor och kläder och massa olika barbiedockor! Ååh vad mysigt man hade det, vilka problem man hade liksom (Ingenting i princip).

Idag hade jag två projekt som jag hade hoppats på att de skulle bli gjort. Nu är jag hemma och har båda sakerna kvar. Det är talet på retoriken som ska hållas och engelska redovisningen. Talet får bli i morgon och redovisningen på måndag. Jag som hade velat bli av med bördan idag..

Nu vill jag bara att helgen ska vara här så att man får slappna av och mysa ordentligt! Fast så mycket sova blir det ju inte.. På lördag ska jag göra högskoleprovet eller det är inte det riktiga jag ska träna på att göra det så man får göra det som en test helt enkelt. Men det är nyttigt att träna på det så att gå upp kl halv 8 en lördag får jag ta. Usch. Sen på söndag ska jag ju iväg på utbildningen på Max. Det ska i alla fall bli spännande och roligt! Pirrigt är det som sagt!

Nej nu är jag hungrig därmed utsvulten!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0