Shopping!

Väktes av att mobilen ringde imorse igen. De behövde extra personal på max idag igen men eftersom att jag ska på kalas så blev det inte så att jag jobbade idag igen. Ska ju jobba inatt också. Senare väktes jag av mamma som ville åka ner på stan och kika lite, Peter (bror) följde med han också. Så vi tog bilen på en liten shopping runda. Nu har vi kommit hem igen och ja, jag är några kronor fattigare. När vi var inne på nån gardinaffär fick jag ett sms från Lindex, 30% rabatt på ett helt köp! Så ja jag styrde kosan dit och hittade en till bh (Som sagt, man kan aldrig ha för mycket av underkläder..) sen provade jag något nytt också. Det är ett läppglans från Sally Hansen tror jag det hette. Det ska i alla fall göra läpparna mer fylliga så jag provade det nyss och jädrans vad det sticker i läpparna! Det kittlas och ja man kan nog ana en storlekshöjare.

Jag tog även en sväng in på  Pepes och hittade mitt livskärlek!! Åh det var verkligen kärlek vid första ögonkastet! Var ju ute efter en svart skinnjacka förra sommaren men hittade aldrig någon som föll mig i smaken, den ska vara mjuk och bra kvalité ska det vara också. En skinnjacka ska ju faktiskt hålla i några år i alla fall. I alla fall så hängde den där, en svart skinnjacka i mc-modell. Jag bara kände att jag måsta ha den så min snälla lilla mamma lovade att lägga ut för mig tills lönen kommer den 15:e. Så nu är den min! Den är helt perfekt!

Nu ska vi alldeles strax bege oss till farmor och äta lite smörgåstårta. Senare ikväll blir det utgång ändå för mig och Sara, dock en nykter sådan för mig då jag ska jobba efteråt. Ett bra sätt att hålla sig vaken på ändå! Ligger jag hemma i soffan till klockan 1 inatt så kommer jag ju helt klart att bli trött och somna. Så det ska bli kul att koma ut lite ikväll ändå, som planerat minus alkoholen då.


Skinnjacka "Racing Sally" från Rock 'n blue


Bh från Ella M
Lip inflation från Sally Hansen

Nu vill jag ha vår och sol så man kan hänga undan den stora pylsiga dunjackan någon gång! Goodbye dunjacka, hello skinnjacka! :D

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0