Prisvärt!

Usch vad hemskt trött man får bli! Har nog inte blivit så här trött så pass tidigt på riktigt länge. Funderar faktiskt på att borsta gaggarna och lägga mig. Inte hittade jag mina skridskor heller så det får bli promenad för mig imorgon på idrotten. Usch vad jag har halkat efter med träningen nu. Så fort skolan sätter igång på allvar så halkar man efter så rejält. Jag får nog sätta upp ett träningschema eller nått. Köra pilates 3 gånger i veckan åtminstone.

Åh jag har inte tänkt så mycket på det men nästa vecka så är det ju faktiskt sportlov! Gud så underbart det ska bli. Inte har jag något speciellt inplanerat heller annat än att jag ska jobba en del sen så ska jag ha One tree hill maraton med tjejerna. Massa mys blir det ju också såklart!

På torsdag fyller Sara 18 så då blir det en mysfika efter skolan som då slutar kl 12. Underbart! På fredag blir det ju även vår traditionella fredagsfika. Åh vad jag längtar efter NK:s Chai latté! Jag måste nog köpa mig tillbehör så jag kan göra sånt här hemma själv. Man blir helt besatt av den! Så kryddig och god.

Nu ropar sängen på mig så bäst att jag inte fastnar här ytterligare några minuter som blir till timmar.


HM:s skor, grymt prisvärda!  Dessa gobitar får du punga ut 349 resp. 298 kr för, super!


Kommentarer
Postat av: Sara

De sista är såå heta! funderar på om det är värt att beställa:P

2009-02-18 @ 17:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0