One tree hill.

Tänk att en serie kan vara så himla bra. Efter att ha följ serien ända sedan dess början och kollat på den om och om igen och kan jag inte säga annat än att jag verkligen älskar den! Har precis kikat på senaste avsnittet och det är så nära till tårarna i varje avsnitt, så himla mycket känslor som är med. Oh god I love it. Ska ta och köpa alla säsongerna så att jag kan kika på dom precis när jag vill. Det bästa med serien är att det verkligen inte är en typisk "tjejserie" utan både killar och tjejer kan liksom se något i den. Tyvärr har ju inte Johannes riktigt fattat det och heller inte låtit sig fascinerats av den. Jag ska ta tag i honom och sätta honom ner till det allra första avsnittet och tvinga honom att kolla, sen kommer han att vara fast. Det blir alla! Jag tror däremot att det kommer att bli ett väldigt svårt uppdrag.. Han är riktigt envis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0