Nattrond.

Första natten jag jobbade natt igår. Började 23.00 och slutade 04.00. Var inte så farligt som jag trodde ändå, trodde det skulle vara mer folk och mer stök men jag kanske bara hade en lucky night!

Igår kväll åkte jag ner till Sara innan jag började jobba. Köpte Ben & Jerry's igen, delade med Linnea (sa ju att jag skulle bli besatt!) Sen bakade vi kladdkaka (oops) och myste runt lite. Kikade på Candy med Heath Ledger (han stavas så va?) hann aldrig se klart hela men jag ska be Sara skicka över den till mig, den var faktiskt bra så jag vill ju se hur den slutar. Nu ska jag ta ut Anja för en liten kisstur och sedan blir det nog bara mys i soffan till någon bra film. Curious case of Benjamin Button blir det nog! Mamma fick magsjuka inatt och är hemma idag, hua mig! Bara man inte blir smittad. Är det något som jag verkligen hatar så är det att kräkas. Usch den där känslan liksom, usch och fy!

Ska försöka hinna med liite plugg idag också, har inte gjort ett smack ännu! Inte ens läst i boken.. Varför är inte sportlovet två veckor för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0