Morgonfrilla, en rosa dildo och en ny dag.

Shit vad trötter jag var igår, duschade och la mig direkt i princip. Kikade lite på Beck också. Somnade med blött hår så ni kan ju bara tänka er vilket krull jag har nu. Tur att man bara ska vara hemma idag! Kanske lyckas jag även få hit Linnea och Johanna så kan vi mysa ner till One tree hill, kladdkaka och popcorn! Skulle vara uunderbart! Man måste ju få lyxa till det lite nu när det är lov!

Satt och kikade efter salonger igår som utför fotmassage eller hela fotbehandlingar. Känns som att mina fossingar skulle behöva det kanske en gång i månaden om jag ska jobba på max lite då och då. Dom är verkligen helt slut när jag kommer hem. Ett par andra skor skulle ju inte heller vara så dumt!

Jag vill ha den 16:e mars NU! Om det inte dyker upp något som tex jobb eller så så ska jag ta ledigt från skolan då och följa med Linnea till Gävle och shoppa tusan! Jag komer säkert att bli snål bara för det,men nej då ska jag faktiskt unna mig något riktigt fint!


Anja springandes/lekandes ute i snön i morse! Söt bebisen min!

Sara öppnar sitt paket. Bild från i lördags!

Innehållet! "Vilken sööt!" var Saras kommentar. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0