Måndag.

Idag är första dagen på länge som jag gått en hel skoldag utan att slippa en massa lektioner. Det var ju inte så farligt jobbigt ändå. Inatt har jag även sovit som en ängel, tror jag aldrig har sovit så himla bra någongång! Kan vara för att jag lade till två kuddar i sängen igår, så nu förtiden sover jag med fem kuddar istället för tre. Det var mycket skönt!

Har precis kommit hem nu från stan, har hjälpt broder att flytta över en massa saker till lägenheten! Nu börjar det äntligen hända något och den börjar se bebodd ut. Kul, där ska jag övernatta sen när man har varit på tranan och liknande, perfekt gångavstånd till allt!

Idag ringde Magnus från Max och berättade att han ville att jag skulle komma på utbildning på söndag, var på intervju i veckan och det gick ju tydligen bra för nu är man ju antagen hihi. Så det ska bli jätte roligt, att komma in i lite nya rutiner och lära känna lite nytt folk! Lite pirrig är jag ju såklart också! Tänk om det tar jätte lång tid för mig att lära sig allt nytt.. Hatar när det är folk som står och väntar och jag känner mig lite småseg. Usch! Men det ska gå bra, jag får se det som en utmaning!

Imorgon blir det en ganska lugn och skön skoldag. Har hål i över tre timmar då vi slapp mattetimmarna pga att Robert skulle vara hemma med sjukt barn. Vi skulle få någon läxa istället, men den såg vi ju inte skymten av. Men vi är inte bitter!

Nej nu ska jag ta tag i lite saker innan det blir dags för sängen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0