Män som hatar kvinnor

Har premiär i dag? Jo jag tror att det var så. Jag har i alla fall längtat efter filmen som en galning så jag är skapligt sugen på att se den nu. Som vanligt får man väl vänta en sådär 3-4 veckor innan den kommer hit, typiskt!!

Fick ett boktips idag som jag ska fullfölja efter att jag läst klart Da vinci koden. Det är nämligen böckerna i Twilight serien som ska vara bra. Så jag ska ge dem en chans. Idag har jag även varit ovanligt alert på mattelektionen, super.

Kort inlägg men bättre än ingenting. Nu ska jag ta mig en snabb titt på Nelly.com sen blir det plugg. Usch vad jag vill ha sommarloov!!

Ciao!


Några sötsaker

Väska från friis company 699kr
Skor från Nelly Shoes 399kr

Kommentarer
Postat av: mumrik

gud vilka läckra skor :D och by the way, så är du en fispolis :)

2009-02-16 @ 20:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0