Lugn hemmakväll?

Nej så blir nog inte fallet idag ändå. Vaknade av att mobilen surrade och de ringde från Max och behövde extra personal idag. Så antagligen så blir det jobb även idag. Ska slå en pingel dit när mamma och pappa kommer hem så de kan ta över Anja (är hundvakt nu när de är nere på stan). Så får se om de itne har fått tag på någon annan då. Rengsjö och Disneymaraton var det ju som stod på "attgöra" listan idag. Så vi får se hur det blir. Kan ju åka dit efter jobbet, nu vet jag ju inte om jag ska jobba överhuvudtaget idag heller så det återstår att se. Samtidigt tjänar man ju en extra hacka också till shoppringturen i Gävle, men det är ju slitsamt att jobba också.

Ingen utekväll på lördag blir det heller, usch vad tråkigt. Jag som var så inställd på det enda tills jag märkte att jag hade skrivit av schemat fel. Jag jobbar inte inatt utan imorgonnatt. Yippie. Det var den kvällen det. Men jag måste ju se det från den ljusa sidan. Jag kommer att vara nykter och därmed inga extra onödiga kalorier, jag kommer garanterat inte att göra bort mig, jag tjänar pengar och får träffa mina trevliga arbetskamrater :)

Nu sitter jag och käkar lite frukost. Har ni inte redan testat Pågens musli toast så är det verkligen ett måste! Höll på att rammla baklänges- så god var den! Hade inga direkt höga förväntningar när mamma kom hem med brödet i matkassen men oj så god den var! Precis ett sådant bröd som jag vill ha det: Massa fibrer och tuggmotstånd, honung och russin! Klar favorit!


Muuuums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0