Leopard i massor!

Jag har på senaste tiden blivit lite av besatt av leopardmönstrat. Mamma förknippar det mönstret med aa "Hej jag säljer mig själv ikväll" kan man säga. Så ska jag be henne om smakråd när det gäller leopardmönstrat så avstår jag mer än gärna. I alla fall så kom min klänning idag som jag beställt från Nelly.com. Den satt perfekt och kommer att komma väl till användning på utekvällarna som väntar! Ni får ursäkta den hemska bilden då den både framhäver min otroligt vinterbleka hud och döljer halva mitt ansikte. Kommer nämligen från jobbet och har inte hunnit hoppat in i duschen ännu så jag döljer mer än gärna mitt pommes frites doftande hår och trötta ögon. Lite Loreals Dermal bronze så ska det nog bli fint sen!





Nej nu ska jag hoppa in i duschen! Är det något jag har svårt med så är det att inte smörja in sig riktigt efter duschen, har även en otroligt torr hud så gör jag inte det blir jag sträv och torr som ett russin. Mina favorit "efter duschen produkter" ser ni här:


Baby lotion från Mjukt & skönt
Sun kissed bodylotion från ACO
Fotkräm från ACO
Fotspray från CCS
Shockwaves från wella
Taft volume mousse från Schwarzkopf
Multiactive toner från Dermalogica (en dunderkur till torr hud i ansiktet)

Kommentarer
Postat av: Mumrik

Jävlar vad klännigen är fin du! :) SNART ÅKER VI TILL FJÄLLEN PETRA!!!!

2009-02-11 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0