IKEA dagen!

Blev väl inte sådär jätte mycket shopping för mig inne på Ikea. Var mest broder som handlade, jag gick och suktade efter alla snygga skålar, vinglas och lampor och allt möjligt som jag vill ha när jag flyttar! Ååh vad det ska handlas då! Tur att man kommer att bo litet till en början så att man inte kan handla så jätte mycket haha. Köpte i alla fall fler galgar till garderoben, så nu blev det lite mer ordningsamt där inne också. Tänkte även köpa ett skoställ som man kan installera i den med det skulle ta så mycket plats så jag bestämde mig för att jag ska köpa ett mindre löst skoställ senare och ställa in. Det blir nog toppen bra! Ja få se nu, galgar och ljus. Ja det var nog det enda jag köpte inne på ikea. Var däremot in på Gina tricot och fyndade rejält köpte fyra stycken t-shirtar för 29 kr styck! Hur billigt som helst, så jag laddade upp med några till våren/sommaren. Två av dem var av ekologisk bomull, Petra är i alla fall lite klimatsmart! Thihi.

Nu ska jag städa rummet mitt lite så det är fint till veckan. Åh vad jag ångrar att man inte var ut på tranan igår. Det var ju tydligen as mycket folk där då, efter segern och allt!

Har satt upp mina fin fina krokar nu också från "Presenter och smide" som jag fick när jag fyllde år. Hur fina som helst!


Dagens inköp!


Städade ur en av garderoberna idag också, nu är det enda som fattas ett skoställ!


Mina underbara krokar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0