Ignoration.

Att ignorera saker är jag väldigt bra på. Att bortse från saker som är väldigt vikitga. Göra saker i sista minuten, det är min grej. Att planera är jag också väldigt bra på, att följa planeringen är jag mindre bra på. Hur gör man egentligen för att bli av med dåliga vanor? Jag har nog provat på allt. Att skriva planeringar och att försöka till tusen att följa dem. Jag lyckas aldrig med det. Så vad gör man? Jag kanske helt enkelt får acceptera min lite sämre egenskap och fortsätta som vanligt.

Jag är en väldigt impulsiv person. Jag gör saker som faller mig in för stunden. Vilket jag också trivs med, men när läxor får ta skulden och bli klara dagen innan sin deadline så kanske det gått för långt. Då blir dom varken genomtänkta eller så bra som jag egentligen skulle vilja ha dom.

Nej jag får fundera ut ett sätt att ändra detta beteende, hur vet jag inte men det ska gå susen.

Dagens vill ha: Nässpray!
Dagens bästa: Framgångarna om resan till Lofsdalen
Dagens sämsta: Tröttheten


You can't play on broken strings.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den låter är bra, "you cant play on broken strings" :) ÄLSKAR hans röst ^^

2009-02-05 @ 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0