I love it!

Helgen är kommen och den är såå välkommen! Åh vad jag älskar fredagar det är ju då man ska passa på att njuta, ikväll har man ju liksom heela helgen kvar att se fram emot.

Jag ska nog eller jag ska dissa högskoleprovet i morgon. Orkar inte gå upp så tidigt. Kommer ju inte att få sova ut någonting i helgen ju. Nej usch, jag måste få sova annars blir jag putt och tycker att allt är fel fel fel! Så nej inget prov för mig i morgon inte.

Var in på Lindex idag och köpte mig två stycken svarta nylonstrumpor. Verkligen i behov av det! Sen var det ju bara en bonus att dom hade rea på alla! Haha. Ibland har jag faktiskt tur.

Efter skolan idag tog jag Sara, Johanna, Linnea och Helen oss en fredagsfika. Mysigt. Blev NK som vanligt och en Chai te och en chokladboll. Deras chokladbollar måste vara dom godaste som finns!

Ikväll blir det en myskvälll hemma hos Sara. Det ska bli skönt! Blir en massa snack och kanske en film. Sen en massa smarrigt tilltugg såklart!

Nu är det bestämt att vi ska åka till fjällen nästa fredag. Hur underbart som helst!! Jag, Helen, Johanna, Linnea och Sara. Jag som ska köra oss dit så ja, jag måste ju erkänna att det känns lite sisådär men vad fan gör man inte för att få komma bort en helg och att få festa satan uppe i fjällen liksom. Det är priset man får betala haha. Nej det ska gå bra det där med resan har jag bestämt mig för. Kul som f**n kommer vi att ha i alla fall, once in a life time roligt! Haha.

Nu ska jag se om moder har lagat klart käket. Börjar kurra lite i magen nu.

Ha en underbar helg allihop!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0