Huvudvärk!

Usch och fy vad det inte alls är roligt! Jag vet att typ 90 % av all huvudvärk uppstår på grund av vätskebrist,  men när man väl har ont i huvudet så tar man hellre och smäller i sig alvedon och väntar i en kvart än att hinka i sig flera liter vatten och väntar i timmar på att den ska försvinna. Usch puts veck med dig!

Bästa medicinen är kanske att lägga sig och sova helt enkelt. Det borde jag göra. Nu är det väldigt frestande också när jag precis har bytt sängkläder, älskar känslan av lite sträva nytvättade och doftande lakan! Det är så skönt att lägga sig och sova då!

Jag kan fortfarande inte släppa känslan av att vilja flytta hemifrån. Jag vill nu! Samtidigt vill jag inte lämna mitt rum här hemma, gjorde ju om det i somras och blev sjukt nöjd, trivs verkligen i det! Men jag måste ju lämna det nångång..

Aja godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0