Home again.

..Och det suger! Usch vad jag längtar tillbaka vi hade det så enormt jävla underbart så ni kan aldrig förstå! Det var så nära att vi stannade en dag till men det skulle komma folk till stugen imorgon så det sket sig.

I fredags så åkte vi tidigt på morgonen eller ja ganska tidigt blev det, Linnea sov såklart över så lite längre tid äv väntat tog det. Haha. Framme var var kring halv 11 då blev det till att luncha. Helen, Linnea och Johanna åkte skidor på eftermiddagen så jag och Sara roade oss på annat håll. På kvällen blev det fest! Hur roligt som helst hade vi och gott om sällskap genom hela kvällen! Kvällen sluade lite snopet men samtidigt roligt på samma gång. Jag Sara, Linus och Thure körde en springnota från taxin då jag och Sara var grymt närå på att bli lurade in i en stuga av två snuskisar men vi behöll förnuftet till fånga och slet oss ur deras grepp. Det där med springnota var egentligen inte någon springnota heller. Det blev lite knas helt enkelt. Med andra ord: Inte vårt fel.

Lördag bestod av skridskoåkning och picknick. Idag åkte vi mot vår vilja hem igen. Men nog blir det föer gånger allt! Massor, detta ska bli en tradition!

Är så grymt trötter nu så orkar inte vara så ingående på allting.

Godnatt!

Lite bilder kan jag bjuda på:


Matdags fredagkväll. Jag och Johanna.


Party party.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0