Hektisk lördag!

Oj en sån här lördag har jag nog aldrig varit med om! Hur mycket som helst att göra!

Igår var jag helt död när jag kom hem från jobbet, helt slut. Var jätte mycket folk och då menar jag verkligen jätte mycket! Fjällfolket är verkligen ingen liten skara. Kul var det, för man hade ju att göra hela tiden må jag säga. Haha. Tiden går ju fort också när man springer där mellan kassan och ska få ihop allt. "Imorogn blir det värre" hörde jag en i personalen säga. Phuu. Jag börjar nu om två timmar sen jobbar jag till 20.00 ikväll. Direkt efter det ska jag typ springa hem till Sara, duscha, byta om och fira henne. Sen ska man upp och jobba imorgon igen. Jag kommer nog att vara skapligt död på måndag skulle jag tro. En rolig helg kommer det att bli i alla fall, ingen tvekan om det!

Ikväll blir det andra gången som jag missar melodifestivalen, ska jag sörja eller skatta mig lycklig? Jag tror snarare att jag skattar mig lycklig, ju fler saker jag inte följer på tvn (för visst blir man besatt när man blrjar följa något, som en serie eller nått?) så har jag ju mer tid till annat istället! Ikväll skulle det ju faktiskt vara ganska bra artister med men äsch.

Hittade ett par snygga jeans igår i alla fall, äntligen! Har så svårt att hitta jeans som jag tycker om, och ännu svårare att hitta dom som passar just min kropp. Antingen är dom perfekt i midjan men stora i benen, eller också för långa i benen, perfekt i midjan men lite stora i benen. Eller någon annan konstig kombination. Hoppas dessa kommer att se bra ut om jag bestämmer mig flr att prova dom då. Ska åka till Gävle med Linnea den 16:e och kika lite där, han en känsla av att det finns mer att välja bland där än här i Bollnäs..


Jeansen jag hittade på JC var från Killah och var snarlik dessa till både färg och modell. Det är fickorna fram tsom gör skillnaden. Från killah och 899 kr kostar dom i alla fall.


Nu ska jag göra iordning en brakarfrukost så jag blir redo att ge mig av snart.


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0